Post by riksfastllenasleu on Feb 9, 2022 21:53:41 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Little Big Snake ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Little Big Snake IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ erfaring ▞▞▞
▞▞▞ Little Big Snake 2022 version ▞▞▞
Jeg er ked af det, at hver gang jeg prøver at spille online, så halter jeg fuldstændig ud. Så meget til det punkt, hvor jeg går igennem en anden orm 🤔
Jeg elsker dette spil så meget, at det er nemt at dræbe og nemt at få kroner
Dette spil er fantastisk!!Jeg elsker virkelig, at det ikke halter meget som slither.io, selvom der for det meste er dårlige annoncer (jeg ville have fået 5 stjerner, hvis det ikke var problemet), VENLIGST LØS!!!🙏 🙏🙏🙏. (SVAR TIL LBS) Jeg forstår, at du har brug for annoncer, men sæt venligst ikke dårlige, kun gode. Tak skal du have!
meget svært at kontrollere. placeringen af kortet er forfærdeligt, føles som om din eneste legekammerat er computerprogram og ikke en faktisk menneskelig spiller
Single player arbejder ikke tæt på! Ret det venligst. Jeg har ikke en ven i dette spil single vs party ikke fair
Er det ikke muligt at logge på igen med Facebook, hvis enhed ændres?? Det er så frustrerende!!!!!
Spillet er godt. Men det havde så mange tilføjelser. Hver efter kamp dens viser tilføje. Det er irriterende.
Dette er et virkelig sjovt spil ... men der er nogle annoncer, som jeg ikke elsker dette spil
Hej, jeg kan virkelig godt lide dit spil, så kan I give mig VIP gratis i én dag og 23 timer, jeg har virkelig brug for det hjælp mig, kan I give mig 9999 ædelstene
Spillet vil tilfældigt få dig til at dø, hvis du gør for godt. Din slidte vil tilfældigt bare vende den modsatte vej af, hvor du fortæller den skal gå, hvis din score er for høj.
Hver gang et nyt sted låses op, håber jeg, at baggrunden vil være anderledes, men det er stadig det samme sted, og jeg er meget frustreret over dette. Måske ser det ikke vigtigt ud, men at spille det samme sted får mig til at kede mig.
Appen er dårlig, intet er synligt undtagen tilføje i det.
Ikke konkurrencedygtig multiplayer, jeg slukkede mine data og wifi og fortsatte med at spille, mens jeg var i spillet 😒 Du kan ikke bare lave en masse bots og kalde dit spil multiplayer, når nogen slutter sig til bots, der ikke er multiplayer, det er bedrag Bliv saltet.
Det er ok, så nogle mennesker gyde flere slanger og kan krydse hinanden. Ellers er det ok.
det var sjovt i starten, indtil jeg ved et uheld slettede spillet, jeg prøvede at downloade det, og det ville ikke lade mig. Jeg prøvede mange gange at downloade det igen, der er alt for mange annoncer, og alle du spiller med er bare bots, jeg vil have en udfordre i stedet for bare at spille mod bots, og de sætter en auto-tilstand til at tro, at folk bare bruger Auto ved, at det bare er bots
Spillet har en stor fejl. Når jeg spiller med Galaxy Note 10 plus, afbrydes spillet fra serveren, hvis jeg har min telefonpen ude. Når jeg forsøger at deltage igen, efter at spillet ikke forbinder, selv med pennen tilbage i. Spillet lukker min internetforbindelse ned bagefter, og jeg er nødt til at slå flytilstand til og fra for at genoprette forbindelsen. Jeg gentog problemet over et dusin gange.
Så mange annoncer
Little Big Snake Hygge pfxi
Fantastisk app, god grafik og gode funktioner som autopilot og juja flying Desværre er der meget plads til forbedringer, styrejoysticket er alt for følsomt, spiseradius alt for snæver, buffs er virkelig svære at få, juja flying holdt op med at virke efter 4 flyvninger. Ikke sikker på, hvad funktionen Spil med en ven gør, intet er tydeligt for mig, at se tilføjelsen genopliver ikke ormen, og spillet går ned ofte. Håber disse bliver rettet snart.
Viser annoncer efter hver anden kamp
Spillet er for sjovt. Ingen fejl, som jeg har bemærket.
Det er sjovt og en fantastisk måde at fordrive tiden på. Jeg synes personligt, at det er det værd at gøre VIP.
Jeg spiller dette spil fra 2 eller 3 år. Spillet er godt, også grafik hver ting. Men nu, når jeg åbner dette spil for at spille, bliver mit net langsommere. Nettet bliver pludselig langsomt, så ret dette
Sjovt spil, afhængig, men jeg ved, at du har brug for nogle penge, men jeg håber, at der er få annoncer
Dette spil ville have 5 stjerner fra mig, jeg elsker spillet, men der er for meget forsinkelse, og jeg bliver dræbt hver gang dette sker, og det er meget hyppigt.
Fejl..og nu mangler min server for at gøre tingene endnu værre. Brug for at være sjovt.. Jeg kunne spille med venner, og nu sidder alle fast på forskellige servere, og hver server halter. En anden nævnte dette problem i gennemgangen, og jeg er fuldstændig enig med den person.
Jeg downloadede spillet, og 2 timer senere bliver spillet ved med at bede om opdatering, og spillet åbner ikke, og der er ingen tilgængelige opdateringer
Johnny Trigger: Action Shooter Acțiune cdab
Forsinker som en sindssyg, når du spiller multi-player, til det punkt, at det ikke kan spilles. Bortset fra det ret gode slangespil
Det er et fantastisk og vidunderligt online spil, jeg sluttede mig til et hold, og jeg bedømte meget, men en ting er i sidste opdatering, at du udgav et episk skin, så det er svært at bytte legendarisk skin
Siden slither.io var en stor ting for et par år siden... er serverne nu meget dårlige og laggy, så jeg begyndte at tro, at konceptet med spillet var ved at dø ud ret hurtigt, indtil jeg opdagede Littlebigsnake, og jeg ELSKEDE IT og jeg gør det stadig! Det er helt rigtigt og sjovt at spille! det er derfor, jeg giver en 5-stjernet vurdering... kun én ting... Jeg ville elske det, hvis du ikke behøver at betale for at chatte med venner, så det er alt, hvad jeg spørger om, og måske hvis de ædelstene, du får fra præstationer, var lidt højere 😁
Min telefon er forbundet til internettet, men denne apps vil bare ikke komme i gang.
Fantastiske spil, jeg synes, det er det bedste slangespil i verden. Hold venligst stabilt i dette spil.
BEDSTE SPIL NOGENSINDE!!!! Jeg har spillet dette spil i omkring 4 år med 2 forskellige konti nu, og jeg blev aldrig træt af det. Det er det bedste slangespil, du nogensinde vil spille! Der er skatte, opgraderinger, skind, rebeller, du kan jage, det er sådan et godt spil, og jeg anbefaler det virkelig 👍👍👍👍
efter opdatering til version 2.6.35, kan ikke fodre den ,, Tidligere gav jeg 5 stjerner, nu giver jeg 2, jeg vil give 5 stjerner efter reparationen efter reparationen
Jeg ville give dette spil 5 stjerner, hvis den anden chance ikke var så glitchy
Super laggy selv på 10mbps wifi Nogle gange booster min slange og stopper ved sin egen. Jeg bruger redmi note 8
spillet er sjovt, men spilskaberne skal virkelig passe bedre på deres spil. Der er kun 1 server, hvilket betyder, at på en søndag aften er dette spil umuligt at spille på grund af alt forsinkelsen. Bortset fra de generelle fejl og den umulige mængde af annoncer, er spillet sjovt på et konkurrencedygtigt niveau, hvilket er grunden til, at når alle fejlene ødelægger eller bremser dit gameplay, så river det virkelig ned på oplevelsen. Alt og alt ender du med at afinstallere efter kort tid.
Ikke godt behov for opdatering. Mens slangen er stor, skal kortet ikke synkroniseres til at zoome ud, men. Zommer ind..
elsker spillet! Hader fejlene! Jeg har to konti, og jeg har haft problemer med efter køb af VIP og en særlig, som bagefter fejlene formerer sig til det punkt, at jeg ikke kan spille spillet.
Spillet er sjovt og underholdende. Jeg elsker funktionen for nye spillere at få 2 dages VIP gratis, det er fantastisk, selvom nogle laver 1.000-vis af konti, efter VIP'en er væk, det er stadig sjovt, jeg anbefaler det 👍
Alt spil meget flot, men rattet fungerer ikke korrekt, vær venlig at forbedre det ellers meget flot, jeg giver kun så meget stjerne på grund af rattet
Sjovt spil, men går ned hele tiden.
Little Big Snake கேஷுவல் xyrl
Næsten alle er bots. Får spillet til at føles meget tomt. Også efter et stykke tid, da jeg læste ind, legede jeg ikke som min slange. Jeg spillede som en tilfældigt genereret navngivet slange, og mit spil tæller ikke med i min xp. Slettet og geninstalleret logget tilbage og bemærkede, at det blev løst. 1 stjerne
Fantastisk spil, men du bør tillade at spille offline, et stykke tid har vi ikke internetadgang og vil gerne spille spillet.
Grundlæggende det samme koncept som agar.io, men mere vanedannende og konkretiseret. Virkelig sjovt spil at spille tilfældigt uden en større spilinvestering. Kan varmt anbefale det!
Spillet er godt, men snack er dia automatisk hvorfor dette sker? Efter at have fået genafspilning kan anmeldelse ændre sig.
År senere siden jeg skrev denne anmeldelse...elsker stadig spillet...spiller stadig...og de har tilføjet meget mere...pæne bonushuler at gå i og det hele.....elsker de funktioner, det har nu. ..meget pænt spil..men nogle andre slangespil, jeg har spillet, har en stopknap og spøgelsestilstand....dette spil ville være fantastisk, hvis det blev tilføjet....den eneste grund til at jeg ikke vil give 5 ☆ er det faktum, at de afføder nye slanger lige på din vej og dræber dig...der er ingen vej uden om dem...de springer bare ud foran dig!
Det var sjovt, da jeg havde det - det er virkelig godt lavet til et slither.io-spil. Min eneste klage er, at din score på ranglisten konstant falder, hvilket tvinger dig til at fortsætte med at spille. Sæsoner med præmier til top % leaderboard-spillere ville give mere mening.
Jeg har lige downloadet spillet i dag, og nu kan jeg ikke åbne mit spil, derfor har jeg sat 1 stjerne. Ret dette. Tak
for mange annoncer.. irriterende